Złote Spinacze 2009

Autorka – Aneta Grobelna

Złote Spinacze to, organizowany od 2003 roku, przez Związek Firm Public Relations konkurs na najlepszą kampanię PR. Jest on uznany za jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży Public Relations.

Do tegorocznej, siódmej już, edycji konkursu napłynęła rekordowa liczba 131 zgłoszeń. Projekty nadesłane przez 69 podmiotów takich jak, agencje PR, organizacje pozarządowe, firmy i instytucje państwowe będą rywalizować ze sobą w piętnastu kategoriach, z pośród których pięć to zupełnie nowe specjalizacje. Po raz pierwszy do konkursu można było zgłaszać prace w kategoriach: Launch nowego produktu, usługi lub firmy; PR miejsca, regionu; Efektywność; Kreatywność i PR online. Najwięcej, bo aż 28 zgłoszeń, napłynęło do kategorii efektywność.

– Konkurs Złote Spinacze zyskał miano jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych, a prestiżowa statuetka staje się dla piarowców tym, czym Oscar dla aktorów – ukoronowaniem ich pracy i świadectwem profesjonalizmu – podkreśla Paweł Trochimiuk, Prezes ZFPR.

Dzięki konkursowi ZFPR chce zwiększać profesjonalizm i podnosić standardy w polskiej branży PR, a także wykazać środowisku biznesowemu, jak duże znaczenie ma Public Relations dla funkcjonowania firm.

W czwartek, 8 października, czterdziestoosobowa komisja, złożona z ekspertów i profesjonalistów z różnych branż, wyłoniła 43 projekty nominowane do II etapu konkursu, po trzy z każdej kategorii. Największe szanse na wygraną mają agencje Euro RSCG oraz Partner of Promotion, które uzyskały po cztery nominacje. Trzy nominacje zdobyły agencje Raczkiewicz Chenczke Consultans (RC2), Hill&Knowlton Poland oraz projekt będący inicjatywą kilku tysięcy konsumentów usług bankowych, zrzeszonych wokół stron internetowych nabiciwmbank.pl i mstop.pl. Z pełną listą nominowanych można zapoznać się pod adresem .

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 25 listopada w Hotelu InterContinental w Warszawie. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na zakończenie Kongresu PR Forum 2009, gdzie podczas uroczystej gali, otrzymają statuetki Złotych Spinaczy.

Reklamy

Jedna odpowiedź

  1. Ja bardzo dopinguję kampanii AmRestu z Durczokiem – coś pięknego – idealne wyczucie :) Rzucanie mięsem, czyli have it your way”

    http://zjadamyreklamy.blox.pl/2009/02/Burger-King-pokochal-Durczoka.html

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: