Zmiany w Młodym PR

Czym byłoby nasze życie bez zmian? Przecież stagnacja jest wrogiem postępu. Każdy nowy element wymaga modyfikacji dotychczasowego planu.

Od marca to Asia będzie prowadzić spotkania ogólne Młodego PR

Od marca nie będzie mnie we Wrocławiu – zaczynam staż w Warszawie. Niestety, nie mam możliwości prowadzenia spotkań na odległość. Potrzebuję zastępstwa tu na miejscu, w sercu Dolnego Śląska gdzie Młody PR rośnie w siłę. Na ostatnim spotkaniu członkowie i członkinie wybrali Joannę Tomaszewską, aby mnie zastępowała. Do obowiązków Asi będzie należało zwoływanie spotkań, prowadzenie ich, zajmowanie się sprawami stowarzyszonych i wspólne rozpatrywanie projektów.  Lidia Maziarz, wiceprezeska Stowarzyszenia, dalej będzie się zajmować sprawami formalno-prawnymi (ja nigdy nie miałam do tego głowy) i z pewnością będzie wspierać Asię w jej obowiązkach.

Ja pozostaję na stanowisku prezeski, tylko tak troszkę na emigracji. Z moją zastępczynią będę miała stały kontakt i jestem pewna, że Młodemu PR zmiany wyjdą na dobre.

Luiza Jurgiel

Skomentuj

