Praktyki

Znalezienie ciekawej praktyki bywa równie trudne jak przyjęcie do agencji PR lub firmy odpowiedniego praktykanta. Stowarzyszenie Młody PR zamierza ułatwić obu stronom satysfakcjonujący wybór.

Chętnych do szkolenia swoich umiejętności w branży nie brakuje. Zarówno studenci zobowiązani do odbycia praktyk, jak i pozostali entuzjaści Public Relations ciągle szukają możliwości zdobycia cennego doświadczenia.  Problem znalezienia takiej oferty nie jest jednak jedynym, na który można trafić. Zdarza się, że zastana rzeczywistość odbiega od oczekiwań praktykanta –  przydziela się mu zadania mało ambitne, monotonne, nie rozwijające umiejętności.

Równie często niezadowolone są agencje PR lub firmy, które zdecydowały się na przyjęcie praktykanta . Brak zaangażowania, chęci nauki, odpowiednich predyspozycji czy słaba dyspozycyjność  zniechęcają do wpuszczania w swe szeregi kolejnego „pomocnika”.

Stowarzyszenie Młody PR zamierza zmienić tę sytuację!

W ramach nowego projektu będziemy pośredniczyć w zdobywaniu praktyk i staży w agencjach oraz działach odpowiedzialnych za PR i komunikację firm, instytucji i organizacji pozarządowych. Zainteresowanym szkoleniem swoich umiejętności w branży będziemy pomagać w  znalezieniu odpowiedniego dla nich miejsca, a agencjom i firmom umożliwimy dobranie kandydatów zgodnie z ich preferencjami.  W tym celu przygotowaliśmy specjalny formularz aplikacyjny, który da nam informacje o dotychczasowym doświadczeniu kandydata, jego umiejętnościach, dyspozycyjności a także oczekiwaniach związanych z praktyką. Do wrocławskich agencji PR, instytucji i organizacji pozarządowych zwróciliśmy się z prośbą o  przesyłanie ofert praktyk wraz z wymaganiami wobec przyszłego praktykanta.

Członkowie Stowarzyszenia Młody PR mają pierwszeństwo w dostępie do oferowanych przez nas praktyk i staży – to kolejny powód, by do nas dołączyć! :)

Formularz aplikacyjny oraz dalszą instrukcję postępowania znajdziecie poniżej.

PRAKTYKI I STAŻE W BRANŻY PUBLIC RELATIONS- WSPÓŁPRACA KROK PO KROKU

1. zgłoszenie chęci przyjęcia praktykanta lub stażysty

  • kontakt mailowy lub telefoniczny z koordynatorką projektu

2.  rozmowa z osobą reprezentującą stowarzyszenie Młody PR

  • ustalenie szczegółów dotyczących praktyki/ stażu i określenie profilu praktykanta/ stażysty

3.  I etap rekrutacji (prowadzony przez stowarzyszenie Młody PR)

  • ogłoszenie o otwartej rekrutacji
  • wybór 3-5 osób najlepiej pasujących do profilu kandydata określonego przez firmę
  • przygotowanie i dostarczenie firmie portfolio kandydatów z informacjami o posiadanych umiejętnościach, zainteresowaniach, dotychczasowej aktywności w dziedzinie public relations

4. II etap rekrutacji (prowadzony przez firmę)

  • ostateczny wybór praktykanta/ stażysty na podstawie dostarczonych przez stowarzyszenie dokumentów i/ lub rozmowy kwalifikacyjnej

5.  ewaluacja

Formularze zgłoszeniowe:

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy:

praktyki.smpr@gmail.com lub j.e.tomaszewska@gmail.com

Reklamy

Komentarze 2

  1. Jeszcze tydzień i dowiemy się jak zagłosowali członkowie PSPR.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

%d blogerów lubi to: