Projekt PR Regionów

SYTUACJA WYJŚCIOWA

W Polsce istnieje wyraźna potrzeba poprawy komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej pomiędzy samorządowcami a ich otoczeniem. Public relations wciąż mylone jest z reklamą i marketingiem, środki przeznaczone na promocję i komunikację wydaje się na kosztowne akcje billboardowe, zamiast po prostu komunikować o tym co w regionie dobre.

CELE

-zachęcenie do głośnego komunikowania o regionach, ale bez użycia kampanii reklamowych, lecz PR
-popularyzacja narzędzi public relations w praktyce samorządowej
-wyrobienie wśród urzędników nawyków nawiązywania relacji z mediami – eventy, notki prasowe
-wyszukiwanie i wyróżnianie dobrych praktyk w regionach
-stały kontakt i pomoc samorządowcom w prowadzeniu działań PR

NARZĘDZIA

Od maja 2008 roku na terenie całej Polski odbywają się Seminaria PR Regionów organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Strona internetowa www.prregionow.pl dotychczas dotyczyła tylko tej imprezy – chcemy uczynić ze strony www.prregionow.pl rozbudowany, interaktywny portal agregujący informacje z każdego regionu w Polsce. Każdemu województwu przydzieliliśmy osobistego doradcę, obserwatora, który będzie utrzymywał kontakt z biurami promocji, regionalnymi organizacjami turystycznymi i PR-owcami zajmującymi się komunikacją w danym regionie. Dzięki temu nic nie umknie naszej uwadze, a jak będzie trzeba to postaramy się pomóc w każdej PR-owskiej sprawie. Równocześnie piszemy artykuły na temat PR Regionów – nie tylko dla początkujących.

WIZJA PRZYSZŁOŚCI

www.prregionow.pl będzie lekturą obowiązkową dla samorządowców zajmujących się komunikacją w regionie


Opiekun projektu – Szymon Sikorski
Kierowniczka projektu – Luiza Jurgiel
Osoby zaangażowane: Ewelina Bukowska, Agnieszka Grabowska, Grzegorz Marchel, Kamila Mikołajczyk, Łukasz Musiał, Mateusz Plażuk, Joanna Tomaszewska, Łukasz Wasiuta, Maja Zabokrzycka

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: