Konferencja KOMUNIKACJA PR

Konferencja KOMUNIKACJA PR: BLOGI WIDEO WIKI, poświęcona wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi Web 2.0 w komunikacji Public Relations

GDZIE I KIEDY
14 maja 2009, godz. 10-16, sala Wielka Zachodnia, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społeczenej Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Joliot- Curie 15, Wrocław.

ORGANIZATORZY
Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Młody PR, Biznes 2.0,

PROBLEM
– Współczesna komunikacja, jest coraz bardziej zawłaszczana przez Internet. Sieć oferuje ogromną ilość mechanizmów, które pozwalają skrócić czas i zwiększyć efektywność w docieraniu do bardzo sprecyzowanych odbiorców. Wiele z dostępnych narzędzi posiada olbrzymi potencjał, który może być wykorzystywany przez przedsiębiorców. Chcemy pokazać jak to zrobić. Konferencja KOMUNIKACJA PR: BLOGI, WIKI I WIDEO, ma za zadanie uświadomić przedsiębiorcom, jak ważne jest umiejętne wykorzystanie olbrzymich możliwości, które dają nowe media. Narzędzia Web 2.0 są tanie, łatwe w obsłudze, często są jednak postrzegane jedynie jako dodatek do głównych kanałów komunikacji, a także – jako narzędzie dla pasjonatów, nie nadające się do codziennej pracy PR-owca. Interaktywne sposoby komunikowania odbierane są często jako „zabawa”, a nie poważna forma pracy i kontaktów – zarówno z mediami, jak i klientami.

ZAŁOŻENIA KAMPANII
– Rozpropagowanie wiadomości o konferencji – dotarcie do specjalistów PR (pracujących zarówno w agencjach, jak i korporacjach), przedsiębiorców, agencji reklamowych, studentów, pasjonatów Internetu i nowych technologii)
– Zaistnienie nowoczesnych narzędzi komunikacji w świadomości specjalistów ds. komunikacji, a także przedsiębiorców, jako elementu ułatwiającego pracę, podnoszącego jej wydajność, nadającego się do wykorzystania w codziennej pracy
– wiki i mikroblogi jako normalne narzędzia pracy, a nie jedynie >rozrywki<
– wskazanie przykładowych kierunków zastosowań narzędzi Web 2.0 w komunikacji przedsiębiorstwa – narzędzia Web 2.0 jako element budujący wizerunek firmy, wpływający na postrzeganie marki [także marki personalnej – personal branding – konkretnej osoby]

STRATEGIA
– Informacje prasowe przede wszystkim dla mediów internetowych – portali branżowych poświęconych mediom, zarządzaniu, PR-owi
– Social Media Release – kompendium informacji o konferencji z elementami wykorzystania interaktywnych narzędzi (hiperłącza, zdjęcia, odnośniki do bloga, mikroblogów itd.)
– kontakt z blogerami poruszającymi w swych blogach tematykę zbliżoną do konferencyjnej (SMR)
– grupa na Golden Line
– mikroblogi: Blip (sprawozdanie prowadzone na żywo z konferencji),
– blog konferencyjny – oprócz agendy konferencji, także posty poruszające tematykę wystąpień prelegentów
– kontakt z agencjami reklamowymi i PR-owymi (SMR)
– kontakt z branżowymi kołami naukowymi
– prezentacja .ppt i SMR do ściągnięcia przez każdego dzięki serwisowi scribd.com
– spersonalizowane zaproszenia z agendą i krótkim opisem wysyłane do prelegentów

REZULTATY
– przybliżenie tematyki nowoczesnych narzędzi komunikacji PR – wzrost świadomości możliwości ich zastosowania
– publikacje: Money.pl, Gazeta.pl, netPR.pl, Internetpr.pl Interaktywnie.com, Mediarun.pl, eGospodarka.pl, media2.pl, info-PR.pl

Kierowniczka projektu – Magdalena Górnicka
Osoby zaangażowane: Łukasz Musiał, Ewelina Bukowska, Magdalena Kościelna, Kamila Dydak, Luiza Jurgiel

Reklamy

Jedna odpowiedź

  1. […] Obecnie przygotowujemy materiały z konferencji, które zostaną rozpowszechnione w sieci, m.in. podcasty, zdjęcia i prezentacje multimedialne prelegentów. Więcej informacji o projekcie można znaleźć tutaj. […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: